بر اساس آمار ارزش شرکت‌ها، مایکرواستراتژی از نظر ارزش بازار در رتبه ۶۰۶ در بین بزرگترین شرکت‌های جهان قرار دارد. از ابتدای سال، ارزش سرمایه‌‌های این شرکت تقریباً ۱۳۵.۷ درصد نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است. قیمت سهام مایکرواستراتژی (MSTR) از آغاز سال ۲۰۲۴ تقریباً ۲۰۰ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این خبر، سهام MSTR با قیمتی نزدیک به ۱۸۸۰ دلار معامله می‌شود. قیمت سهام این شرکت از ابتدای سال ۲۰۲۳ از ۱۴۱ به ۶۷۰.۷۱ دلار افزایش یافته است، به طوری که کارشناسان معتقدند سهام مایکرواستراتژی حباب قیمتی دارد. افزایش روزانه ارزش بازار این شرکت به میزان ۱.۱۳ درصد ناشی از صعود مجدد قیمت بیت کوین به بالای هفتاد هزار دلار است.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس آمار ارزش شرکت‌ها، مایکرواستراتژی از نظر ارزش بازار در رتبه ۶۰۶ در بین بزرگترین شرکت‌های جهان قرار دارد. از ابتدای سال، ارزش سرمایه‌‌های این شرکت تقریباً ۱۳۵.۷ درصد نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

قیمت سهام مایکرواستراتژی (MSTR) از آغاز سال ۲۰۲۴ تقریباً ۲۰۰ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این خبر، سهام MSTR با قیمتی نزدیک به ۱۸۸۰ دلار معامله می‌شود. قیمت سهام این شرکت از ابتدای سال ۲۰۲۳ از ۱۴۱ به ۶۷۰.۷۱ دلار افزایش یافته است، به طوری که کارشناسان معتقدند سهام مایکرواستراتژی حباب قیمتی دارد.

افزایش روزانه ارزش بازار این شرکت به میزان ۱.۱۳ درصد ناشی از صعود مجدد قیمت بیت کوین به بالای هفتاد هزار دلار است. بین ۱۱ تا ۱۸ مارس، مایکرواستراتژی ۹،۲۴۵ بیت کوین دیگر به ذخایر خود اضافه کرده است. طبق آخرین داده‌ها، این شرکت ۲۱۴،۲۴۶ عدد بیت کوین درترازنامه خود ثبت کرده که با میانگین قیمت ۳۵،۱۶۰ دلار خریداری شده‌اند.

مایکرواستراتژی قصد دارد شکل جدیدی به فعالیت خود به عنوان یک شرکت توسعه‌دهنده بیت کوین و محصولات مبتنی بر آن دهد. این شرکت از بدو تأسیس، بر ساخت و پشتیبانی از نرم‌افزارهای تحلیلی متمرکز بوده است.

مایکل سیلور، مؤسس این شرکت قبلاً اعلام کرده است که قصد ندارد ذخایر بیت کوین خود را در کوتاه مدت یا حتی بلند مدت بفروشد.

منبع: crypto.news

در دانشگاه مترجمی زبان انگلیسی خوندم. از همان آغازین روزهای اینترنت دایل آپ، عاشق فناوری بودم‌ و روزانه ساعت‌ها وقتم رو صرف مطالعه موضوعات مختلف این حوزه میکردم. کارم رو با مترجمی آغاز کردم و بعداً وارد عرصه تولید محتوا شدم. از موقعی که دوج یه جوک کوین بود وارد عرصه کریپتو شدم. شش ساله که در این حوزه هم مینویسم و هم فعالیت شخصی دارم. تلاشم اینه که بتونم اطلاعات مفیدی رو در اختیار سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به خصوص تازه‌کار دنیای ارزهای دیجیتال قرار بدم.
«آینده ازآن کریپتو خواهد بود»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها