رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب معروف پدر پولدار، پدر فقیر، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا ماه سپتامبر می‌تواند به صد هزار دلار برسد. کیوساکی که به خاطر ایده‌هایش در مورد ثروت‌سازی و سرمایه‌گذاری شناخته شده است، اعلام کرده که قصد دارد تا ماه آوریل ۱۰ بیت کوین دیگر به دارایی‌هایش اضافه کند. وی بر هاوینگ بیت کوین به عنوان یک رویداد مهم برای سرمایه‌گذاران بالقوه تأکید کرده است.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب معروف پدر پولدار، پدر فقیر، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا ماه سپتامبر می‌تواند به صد هزار دلار برسد.

کیوساکی که به خاطر ایده‌هایش در مورد ثروت‌سازی و سرمایه‌گذاری شناخته شده است، اعلام کرده که قصد دارد تا ماه آوریل ۱۰ بیت کوین دیگر به دارایی‌هایش اضافه کند. وی بر هاوینگ بیت کوین به عنوان یک رویداد مهم برای سرمایه‌گذاران بالقوه تأکید کرده است.

همچنین، این نویسنده برجسته به کسانی که علاقه زیادی به بیت کوین ندارند، سرمایه‌گذاری در نقره را توصیه کرده است. پیش‌زمینه توصیه‌های کیوساکی، تصویری تلخ از وضعیت اقتصاد جهانی است. وی به عوامل متعددی در رابطه با بی‌ثباتی مالی در جهان اشاره می‌کند، از جمله ایالات متحده امریکا به عنوان بزرگترین کشور بدهکار جهان، بازار متزلزل املاک در چین، رکورد اقتصادی طولانی مدت ژاپن، اتکای مصرف‌کنندگان به کارت‌های اعتباری، درگیری‌ها در نقاط مختلف جهان و غیره.

کیوساکی با تأیید عقاید مایکل سایر به عنوان یکی از حامیان بزرگ بیت کوین، بر مشکلات پس‌انداز با ارزهای فیات تأکید داشته است. کیوساکی در کنار کسانی چون سایلر و شکتمن، سرمایه‌گذاران را به خرید طلا، نقره و بیت کوین تشویق می‌کند.

منبع: crypto.news

در دانشگاه مترجمی زبان انگلیسی خوندم. از همان آغازین روزهای اینترنت دایل آپ، عاشق فناوری بودم‌ و روزانه ساعت‌ها وقتم رو صرف مطالعه موضوعات مختلف این حوزه میکردم. کارم رو با مترجمی آغاز کردم و بعداً وارد عرصه تولید محتوا شدم. از موقعی که دوج یه جوک کوین بود وارد عرصه کریپتو شدم. شش ساله که در این حوزه هم مینویسم و هم فعالیت شخصی دارم. تلاشم اینه که بتونم اطلاعات مفیدی رو در اختیار سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به خصوص تازه‌کار دنیای ارزهای دیجیتال قرار بدم.
«آینده ازآن کریپتو خواهد بود»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها