Categories
اخبار بیت کوین, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

JPMorgan می‌گوید نگرانی‌های تورمی، نه ETF ها، باعث جهش قیمت بیت کوین می‌شود. استراتژیست‌های JPMorgan می‌گویند علاقه به BITO Bitcoin ETF که تازه راه اندازی شده است ممکن است پس از یک هفته یا بیشتر کاهش یابد.

بیت کوین (BTC) پس از راه اندازی روز سه شنبه صندوق قابل معامله ProShares’s Bitcoin Strategy (BITO) سطح بالای قیمت خود را شکست، اما استراتژیست‌های JPMorgan Chase معتقدند عامل اصلی جهش قیمت، نگرانی سرمایه گذاران از تورم است.

استراتژیست‌های JPMorgan در یادداشتی گفتند:

راه اندازی BITO، که بالاترین حجم طبیعی را برای ETF داشت، بعید است که فاز جدیدی از سرمایه جدید را وارد بیت کوین کند.”

در عوض، جی پی مورگان معتقد است، نقش مجدد بیت کوین به عنوان یک محافظ بهتر نسبت به طلا در برابر تورم، در نظر سرمایه گذاران، دلیل اصلی روند صعودی فعلی است. این تیم تاکید کرد که دور شدن از ETF های طلا به وجوه بیت کوین از ماه سپتامبر در حال افزایش است و “از چشم انداز صعودی بیت کوین تا پایان سال حمایت می کند”.

استراتژیست‌های JPMorgan پس از هفته اول راه اندازی Purpose Bitcoin ETF (BTCC) در کانادا، علاقه رو به کاهش را مثال زدند و مدعی شدند که تبلیغات اولیه پیرامون BITO نیز ممکن است پس از یک هفته محو شود.

به عنوان اولین ETF مرتبط با آتی بیت کوین در ایالات متحده، ProShares’s Bitcoin Strategy ETF در 19 اکتبر در بورس اوراق بهادار نیویورک با قیمت افتتاحیه 40 دلار برای هر سهم معامله شد. این امر سرمایه گذاران را قادر می‌سازد تا در بازارهای تحت نظارت مستقیم در معرض قراردادهای آتی ارزهای رمزنگاری شده قرار گیرند.

کارل ایکان، سرمایه گذار میلیاردر نیز، بیت کوین را به عنوان یک محافظ بزرگ در برابر تورم ستایش کرد، زیرا بحران بعدی بازار در آینده پیش بینی شده است.

بیل وینترز، مدیرعامل بانک انگلیسی Standard Chartered، اخیراً با گذراندن یک دوره طولانی تورم پایین اشاره کرد و افزود: “این کاملا منطقی است که مردم بخواهند جایگزینی برای ارز فیات داشته باشند.”

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها