Categories
تحلیل فاندامنتال رمزارزهای جدید, مقالات آلتکوین‌‌ها
زمان مطالعه: 13 دقیقه

شبکه ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی از سال 2018 به بازار ورود پیدا کرده و سال‌های ابتدایی خود را می‌گذراند. همچنین توکن این شبکه بنام ارز AXS از سال 2020 پا به میدان گذاشته است. ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی | ارز AXS جزو رمز ارزهای جدید بازار است و به همین دلیل شهرت بسیار زیادی ندارد. همچنین به دلیل عمر کوتاه این رمز ارز، نمی‌توان صحبت زیادی راجع به تاریخچه تکنیکال قیمت AXS کرد.

ارز اکسی اینفینیتی که میان خریداران بازار کریپتو محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده، روی شبکه بلاکچین اتریوم پیاده سازی شده است. همچنین شبکه اکسی اینفینیتی یک بازی بر پایه NFT بوده که ویژگی‌های دیگری نیز دارد.

در حالی که ارزهای دیجیتال مختلفی با کارایی‌های منحصربفرد عرضه شده، اگر اطلاعات مناسبی از برنامه‌های آنها نداشته باشید، احتمالا یا متضرر خواهید شد و یا سودی از سرمایه‌گذاری روی آن‌ها نخواهید برد، به همین منظور سعی کردیم در این مطلب به بررسی و معرفی ارز AXS بپردازیم تا در این زمینه ابهامی برایتان وجود نداشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این نوشته ما را همراهی کنید تا جزئیات بیشتری را در مورد اکسی اینفینیتی AXS بدست آورید.

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

با اینکه ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی در ماه های اخیر رشد بسیار خوبی داشته، اما در شرایط کنونی این سوال پیش می‌آید که ارز اکسی اینفینیتی AXS چیست و در آینده تا چه اندازه ارزش پیدا خواهد کرد. فعالیت پلتفرم اکسی اینفینیتی از سال 2018 آغاز شد و در طراحی بازی Axie Infinity Shard از دو نمونه موفق CryptoKitties و Pokemon الهام گرفته‌ است. این بازی مبتنی بر NFT می‌باشد و پیاده سازی آن روی بلاکچین اتریوم ERC-20 صورت گرفته است.

در اکسی اینفینیتی بازیکنان از طریق NFT هیولاهایی را خریداری می‌نمایند و به وسیله آنها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در حقیقت با انجام بازی اکسی اینفینیتی، ارز AXS یا سایر ارزهای معرفی شده قابل مبادله را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد و این یک سیستم کسب درآمد مطمئن از طریق بلاک چین به حساب می‌آید. ساخت این بازی بر اساس ایده اولیه استارتاپی تایوانی به نام Sky Mavis بوده که در ادامه رشد و توسعه داده شده است.

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی 

شخصیت‌های بازی Axie Infinity را اکسی می‌نامند؛ به عبارت دیگر، اکسی ها همان توکن‌های NFT می‌باشند که شما با خرید آنها، مالکیتشان را بر عهده خواهید گرفت. نام کامل و انگلیسی این رمزارز Axie Infinity Shard است که به صورت مخفف AXS معرفی می‌شود. ارز AXS بر روی شبکه بلاکچین اتریوم در گردش بوده و در زیر مجموعه پلتفرم Axie Infinity قرار دارد. همچنین ارز AXS به صورت پاداش در اختیار کاربران بازی اکسی اینفینیتی نیز قرار می‌گیرد.

پلتفرم اکسی اینفینیتی نوعی توکن NFT به شما ارائه می‌دهد که در بازی مشهور Axie Infinity مورد استفاده قرار می‌گیرد. درست متوجه شده اید! اکسی اینفینیتی نوعی بازی مبتنی بر بلاک چین می‌باشد که در آن بازیکنان با NFT قادر به خرید موجوداتی قدرتمند خواهند بود. در حال حاضر این بازی به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد و دریافت ارز اکسی اینفینیتی تبدیل شده است.

ارز AXS چه ویژگی هایی دارد

ارز AXS یک توکن بر اساس استاندارد ERC-20 اتریوم است. بنابراین پلتفرم اکسی اینفینیتی، تضمین مکانیسم اجماع اتریوم یا همان PoW را بهمراه خود دارد. علاوه بر این، اکسی اینفینیتی به زودی تمام توکن‌های درون بازی خود را به ساید چین سفارشی اتریوم معروف به Ronin منتقل خواهد کرد که به طور منحصر بفردی برای Axie Infinity ساخته شده است.

خبر خوب برای اکسی اینفینیتی اینکه شبکه جدید اتریوم از قابلیت‌های جذابی مانند تایید تراکنش‌های آنی و کاهش هزینه گس نیز پشتیبانی می‌کند. اگر بخواهیم پلتفرم اکسی اینفینیتی را با زبان ساده تعریف کنیم، باید بگوییم که این پلتفرم یک بازی بر روی بستر بلاک چین است که توسط پلیرها اداره می‌شود.

ارز AXS چه ویژگی هایی دارد

این پلتفرم از سال 2018 شروع به کار کرده و شباهت زیادی به دیگر بازی‌های کامپیوتری و دنیای کریپتو دارد. اگر بازی‌های پوکمون ( Pokemon ) و کریپتو کیتیز ( CryptoKitties ) را بازی کرده باشید، خواهید دید که بازی اکسی اینفینیتی در واقع یک ترکیب شاهکار از این دو بازی است. البته عده دیگری باور دارند که چنین تعریفی برای این پلتفرم درست نیست و باید از زاویه دیگری نیز به آن نگاه کرد.

این دسته از افراد بر این عقیده هستند که پلتفرم اکسی اینفینیتی در واقع یک NFT ساده است که روی بستر شبکه بلاکچین اتریوم پیاده سازی شده و از همان سیستم امتیازدهی استفاده می‌کند. البته استارت آپ ویتنامی ارز اکسی اینفینیتی که به اسکای میویز ( Sky Mavis ) مشهور است، هر دو تئوری گفته شده را کاملا تایید کرده و قبول دارد.

معرفی مدیرعامل و شخصیت‌های مهم پلتفرم ارز Axie Infinity

بنیان گذاران پلتفرم ارز Axie Infinity در رزومه کاری خود تجربیات ارزشمندی در تولید بازی‌های مبتنی بر بلاکچین و بازاریابی دارند. مدیرعامل پلتفرم اکسی اینفینیتی که آقای ترانگ سان گوین ( trung Thanh Nguyen ) نام دارد، مسئول بخش بازاریابی بوده و استارت آپ‌های دیگری را نیز مدیریت می‌کند.

به عنوان مثال استارت آپ E-Commerce توسط این شخص اداره شده و جزو کسب و کارهای پر ارزش محسوب می‌شود. به همین دلیل عده زیادی باور دارند که به دلیل مدیریت و مسیر درستی که اکسی اینفینیتی دارد، احتمالا در آینده رشد قیمت پیدا خواهد کرد. اما از مدیرعامل پلتفرم که عبور کنیم، به آقای الکساندر لئونارد لارسن می‌رسیم که مسئولیت کنترل بازی و توزیع توکن‌ها را بر عهده دارد.

معرفی مدیرعامل و شخصیت‌های مهم پلتفرم ارز Axie Infinity

این شخص عضو اتحادیه بازی سازان مبتنی بر بلاکچین نیز بوده و جزو افراد ماهر در این زمینه قرار می‌گیرد. به همین دلیل بازی اکسی اینفینیتی جذابیت بالایی داشته و کاربران زیادی را مشغول به بازی و اداره شبکه می‌کند. البته که تیم مدیریت و توسعه این پلتفرم به همین افراد محدود نمی‌شود. اشخاص دیگری نیز در تیم اکسی اینفینیتی نقش بسیار پررنگی دارند.

به عنوان مثال تمام برنامه‌های رشد و توسعه ارز اکسی اینفینیتی در دستان شخصی به نام جفری زیرلین قرار دارد. این شخص با همکاری با تیم طراحی محصول برای رشد پلتفرم گام‌های ارزشمندی برمی‌دارد. به همین دلیل پلتفرم اکسی اینفینیتی در بخش گیم پلی و در ارزش گذاری از وضعیت مناسبی برخوردار است؛ زیرا یک تیم حرفه‌ای برای رشد این پلتفرم تلاش می‌کنند.

داستان بازی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی چیست

بازی اکسی اینفینیتی یک بازی بر بستر بلاک چین است که در آن بازیکنان به اداره شبکه می‌پردازند. در این بازی شخصیت‌هایی وجود دارند که با نام اکسی معروف هستند که در واقع همان توکن‌های NFT (توکن‌های غیرقابل مشابه که فقط یکی از آن‌ها موجود است) محسوب می‌شوند. یعنی می‌توانید مالکیت اکسی‌ها را بر عهده داشته باشید یا روی کیف پول دیجیتال خود ذخیره سازی کنید. البته که توسعه دهندگان برای این بازی بخش‌های دیگری نیز در نظر گرفته‌اند تا گیمرها را بیشتر از قبل سرگرم کنند.

اما داستان زمانی جذاب می‌شود که با اکسی‌های خود به جنگ هیولاها بروید. در بازی اکسی اینفینیتی پلیر این توانایی را دارد که با هیولاها و حتی سایر اکسی‌ها نبرد کند. اگر هم اندکی به بازی‌های کامپیوتری آنلاین شناخت داشته باشید، خواهید فهمید که اکسی‌های رقیب شما سایر گیمرهای فعال در پلتفرم هستند.

داستان بازی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی چیست

قصه ارز اکسی اینفینیتی در اینجا جذاب می‌شود که کاربران با پیروزی در این نبردها، توکن AXS یا SLP پاداش دریافت خواهد کرد. توکن AXS که در بخش‌های قبلی با آن آشنا شدید از استاندارد ERC-20 پیروی می‌کند، ولی سایر شخصیت‌ها و کاراکترهای بازی طبق استاندارد ERC-721 ساخته شده‌اند. شاید برخی از شما نام توکن SLP را نشنیده باشید و ندانید که این توکن در کنار AXS چه کار خاصی را انجام می‌دهد.

توکن SLP مخفف عبارت Small Love Potion است که معنای فارسی آن “معجون کوچک عشق” می‌شود. این توکن استانداردی کاملا مشابه با توکن‌های AXS دارد و در پایان نبرد به بازیکن برنده داده خواهد شد. بازیکنان نیز که این توکن‌ها را در طی بازی به دست می‌آورند، می‌تواند آن‌ها را در در کیف پول دیجیتال شخصی ذخیره، و یا در صرافی‌های مورد نظر خود مبادله کنند.

ویژگی منحصر به فرد و جهش ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی جزو محدود رمز ارز هایی است که بر اساس سیستم پاداش دهی در یک بازی کار می‌کند. همچنین روی ارائه شبکه و تولید این رمز ارز زمان زیادی گذاشته شده که نشان از کیفیت بالای ارز اکسی اینفینیتی می‌دهد. به همین ترتیب سرمایه گذاران می‌توانند با بررسی سایر پارامترها تصمیم به خرید یا عدم خرید این دارایی دیجیتال بگیرند.

یکی از اتفاقاتی که رمز ارز اکسی اینفینیتی را بر سر زبان‌ها انداخت، جهش ارزشی بود که ناگهان این رمز ارز پیدا کرد. زمانی که در بازار رمز ارزها چنین افزایش قیمتی به صورت ناگهانی دیده می‌شود، بسیاری از کاربران علاقه‌مند نسبت به سرمایه گذاری و خرید آن رمز ارز اشتیاق پیدا می‌کنند.

ویژگی منحصر به فرد و جهش ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

تیم قدرتمند ارز اکسی اینفینیتی تحت رهبری فردی به نام Trung Thanh Nguien در حال پیشرفت است. ارز AXS اخیرا رشد قیمتی زیادی را تجربه کرده و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب نموده است. چیزی که ارز اکسی اینفینیتی را متمایز نموده، توسعه محصول برای سال‌های متوالی و ایجاد جامعه‌ای پویا می‌باشد. قیمت AXS در مدت اخیر از 17 سنت به 165 دلار رسیده است، یعنی 970 برابر!

ناگفته نماند که برای سرمایه گذاری روی توکن‌های AXS باید چندین عامل مختلف را تحت نظر داشته باشید. برای مثال چه تعداد از رمز ارز اکسی اینفینیتی به بازار عرضه شده و نمودار قیمتی آن چه تغییراتی به خود دیده است. همچنین چگونه می‌توان توکن‌های این شبکه را خریداری کرد و در چه کیف‌های ذخیره کرد. اگر شما هم این سوالات را در ذهن دارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ارز AXS به چه صورتی توزیع شده‌ است

در حال حاضر تعداد ارز AXS اکسی اینفینیتی در بازار  270 میلیون توکن AXS است که تنها درصدی از آن به فروش می‌رسد. همچنین جالب است بدانید که فقط 53.5 میلیون از این تعداد تا سال 2020 در گردش بوده و باقی توکن‌ها به بخش‌ها و افراد مختلف از جمله مشاوران استارتاپ تولید کننده ( Sky Mavis ) پلتفرم و بازیکنان اختصاص داده شده است.

ارز AXS به چه صورتی توزیع شده‌ است

به عنوان مثال کسانی که در فروش IEO صرافی بایننس فعالیت می‌کنند، 11 درصد از کل توکن‌ها را در اختیار دارند. همچنین از تعداد کل توکن‌های اکسی اینفینیتی، 4 درصد در یک برنامه فروش خصوصی به خریداران عرضه شد. باقی‌ مانده توکن‌های نیز به صورت درصدی عرضه شده که به شرح زیر است:

  • 8 درصد صندوق اکوسیستم پلتفرم ارز اکسی اینفینیتی
  • 29 درصد برای سیستم پاداش دهی بازی اکسی اینفینیتی
  • 7 درصد به مشاوران اسکای میویز
  • 20 درصد برای درآمدزایی پلتفرم اکسی اینفینیتی
  • 21 درصد به تیم تحقیق، توسعه و مدیریت

پس در صورتی که قصد دارید روی ارز AXS سرمایه گذاری کنید، باید به تعداد توکن‌های عرضه شده توجه داشته باشید. همچنین باید این تعداد را در کنار دیگر تحلیل‌های فاندامنتال و یا تکنیکال خود در نظر بگیرید. با انجام این کار و سایر پارامترهای مشابه، امنیت سرمایه گذاری شما به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

نحوه خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی چگونه است؟

خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی مانند سایر ارزهای دیجیتال لیست شده در صرافی‌های مختلف است. برای خرید ارز اکسی اینفینیتی باید از همان روش معمول خرید ارزهای دیجیتال استفاده کنید. یعنی در یک صرافی‌ ارز دیجیتال نام نویسی کرده و احراز هویت را انجام دهید.

سپس می‌توانید ارز AXS را تهیه کنید و پس از انتقال، در کیف پول دیجیتال خود نگاه دارید. در واقع شما بعد از اینکه موفق به ایجاد حساب کاربری در یکی از صرافی‌های دلخواهتان شدید، قادر به انجام معاملات خواهید بود. البته که تمام صرافی‌های موجود اقدام به لیست کردن ارز AXS نکرده‌اند و شما باید ابتدا از این مسئله آگاه شوید.

نحوه خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی چگونه است؟

برای این منظور حتما سری به بخش صرافی‌ها در بیتشال مارکت بزنید تا بتوانید به کمک آن صرافی‌هایی را بیابید که از رمز ارز AXS پشتیبانی می‌کند. کافیست از بخش صرافی ها، ارز AXS را جستجو کرده و از قسمت Market، صرافی‌هایی را بیابید که معاملات AXS را انجام می‌دهند. البته ما کار را برایتان آسان نموده‌ایم و در اینجا 6 صرافی معتبر پشتیبانی کننده AXS را آورده‌ایم:

  • صرافی Binance
  • صرافی OKEx
  • صرافی FTX
  • صرافی Upbit
  • صرافی Coinex
  • صرافی Huobi Global

کیف پول‌ ارز AXS

کیف پول‌ ارز AXS

بعد از خرید ارز AXS باید به دنبال کیف پول مناسب جهت ذخیره سازی آن باشید. توجه داشته باشید که کیف پول دیجیتال شما باید از استاندارد ERC-20 اتریوم پشتیبانی کند تا بتوانید ارز AXS را در آن ذخیره کنید. به عنوان مثال کیف پول‌های اتمیک و تراست از این استاندارد پشتیبانی کرده و گزینه مناسبی برای نگهداری این رمز ارز هستند. از آنجایی که ارز AXS توکن ERC20 است، در هر کیف پول سازگار با این معماری قابل نگهداری است. بنابراین علاوه بر اتمیک و تراست، لیست زیر حتما به شما در این مورد کمک خواهد کرد:

  • کیف پول کوینومی
  • کیف پول متامسک
  • کیف پول سخت افزاری لجر
  • کیف پول سخت افزاری ترزور

اطلاعات تکمیلی بازی اکسی اینفینیتی

همانطور که در بخش ابتدایی مطلب گفته شد، اکسی اینفینیتی یک بازی بر اساس پلتفرم NFT است. کاربران با ورود به این بازی می‌توانند امتیازاتی را به دست بیاورند و به ازای شرکت در رای گیری‌ها، توکن‌ها را به شکل جایزه و پاداش دریافت کنند. چرا بازی‌های مبتنی بر «ان‌اف‌تی» ( NFT ) مهم هستند؟ بازی‌هایی که بر اساس فناوری محبوب دهه‌ی اخیر یعنی بلاک چین ساخته شده‌اند.

در ادامه به جزئیات تمامی این موارد خواهیم پرداخت. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که بازی «اکسی اینفینیتی» (Axie Infinity) را می‌توانید به راحتی در گوشی‌‌های باسیستم عامل اندروید و آی‌او اس نصب کنید. البته که کامپیوتر، ترجیح اکثر گیمرهای حرفه‌ای است.

اطلاعات تکمیلی بازی اکسی اینفینیتی

در این نوع بازی گیمرها باید برای تشکیل تیم ۳«اکسیس» (Axies)‌ بخرند تا بتوانند وارد جریان بازی شده و با این ویژگی‌ها در برابر رقیبان خود در بازی به رقابت بپردازند. ( خریداری ۳ اکسی بسته به قیمت روز ارز AXS متغیر است ). شاید برای وارد شدن به این بازی بودجه‌ای بیشتر از خرید پلی‌استیشن نیاز باشد.

اما مزیت بازی اکسی اینفینیتی این است که می‌تون ان‌ اف تی‌ها یا توکن‌هایی که از این بازی به دست آورده می‌شود را به فروش گذاشت. بیشتر گیمرها درآمدهای خود از این بازی را در کیف پول متامسک نگه‌داری می‌کنند که طبیعتا قابل انتقال به دیگر کیف پول‌های دیجیتالی است.

تفاوت بازی اکسی اینفینیتی با بازی‌های سنتی

در بازی اکسی اینفینیتی از توکن‌های غیرقابل تعویض (منظور از غیر قابل تعویض بودن یعنی این توکن بدون هیچ مشابهی است) ان‌اف‌تی بلاک چین اتریوم استفاد شده است. با توجه به ماهیت این نوع ان‌اف‌تی‌ها این بازی غیر قابل معاوضه بوده (یکتا است) و قیمت آن‌ها با توجه به جایگاه منحصر به فردی که دارد تشخیص داده می‌شود.

یکی از دلایل مهمی که بازی‌های مبتنی بر ان‌اف‌تی را خاص می‌کند این است که کسانی که وارد این بازی‌های می‌شوند سرمایه وارد بلاک چین کرده و می‌توانند از طریق بازی پول کسب کنند. اگر یک بازی این چنینی خریداری کردید، شما تنها صاحب آن بازی شمرده می‌شوید. در واقع اگر بخواهیم به صورت ساده‌تر بیان کنیم کاراکترها یا همان اکسی‌ها توکن‌های غیر قابل مثلی هستند که بازیکنانی زنده دارند.

تفاوت بازی اکسی اینفینیتی با بازی‌های سنتی

به عنوان مثال یکی از دارایی‌های دیجیتالی محبوبی که در NFT اجرا شده است ویدئوی یوتیوب (Charlie Bit My Finger) است که به مبلغ ۷۶۰ هزار دلار در این پلتفرم به فروش رسیده است. ان‌اف‌تی‌ها خلاءای را در دنیای دیجیتال بوجود می‌آورند که منجر به افزایش ارزش یک شی دیجیتالی شود.

اکسی به قدری در جامعه‌ی خود محبوب شده است که بعضی افراد چند حساب کاربری در این بازی دارند و حتی برای مدیریت بهتر حساب‌های خود از دیگر افراد کمک دریافت می‌کنند و توکن‌هایی به نام «اس ال پی» (SLP) را در ازای این کمک به آن‌ها پرداخت می‌کنند. این توکن‌ها در ازای برد به صاحب اکسی‌ا پرداخت می‌شوند و در صرافی‌های بین‌الملی به راحتی قابل تعویض هستند.

بازی اکسی اینفینیتی چطور انجام می‌شود

این بازی رقابت بین هیولاهای رنگی به نام اکسی را اجرا می‌کند. بازی اکسی اینفینیتی آنلاین بوده و رقبا به نوبت با یکدیگر به نبرد می‌پردازند. نکته‌ی جالب دیگری که در مورد بازی اکسی اینفیتی وجود دارد این است که همان‌طور که کاراکترها قابل خرید هستند زمین‌های بازی نیز دارای همین قابلیت هستند.

به اینصورت که می‌توان با پرداخت وجه زمین‌های بازی را معامله کرد. ممکن است تصور کنید که هزینه‌ی وارد شدن به این بازی‌ها بسیار زیاد بوده و ارزش خرید اینچنین ان‌اف‌تی‌ایی بسیار کم است اما باید بگوییم که ارزش کاراکتر خریداری شده یکسان است و حتی اگر چند سال بعد اقدام به فروش این کارکترهای بامزه‌کردید، پولی پرداختی عینا به شما برمی‌گردد.

بازی اکسی اینفینیتی چطور انجام می‌شود

نکته مهم درباره بازی اکسی اینفینیتی این است که تنها با صرف زمانی معقول می‌توانید درآمدهای خوبی را کسب کنید. موضوع جالب دیگر اینکه اکسی‌ها ۶ عضو مختلف دارند که ممکن است در جریان بازی به فرزندان خود نیز این ویژگی‌ها را به ارث برسانند. چشم، گوش، شاخ، دهان، دم و ظاهر پشت آن‌ها جز این ویژگی‌ها هستند. همانند انسان‌ها اکسی‌ها نیز دارای نژاد هستند که به ۹ نژاد تقسیم می‌شوند: (Bird, Beast, Aquatic, Dawn, Mech , Reptile , Plant , Bug , Dusk).

راهنمای گام به گام ورود به بازی اکسی اینفینیتی

  • ابتدا اقدام به دانلود ولت متامسک کنید که می‌توانید از وبسایت رسمی این کیف پول اقدام کنید.
  • در مرحله‌ی بعدی باید تعدادی اتریوم بخرید و به متامسک انتقال دهید.
  • پس از انجام دو مراحل بالا می‌توانید به ساخت اکسی اقدام کنید.
  • بعد از خرید اتریوم، اتریوم موجود در متامسک خود را به ولت رونین در بازی اینفینیتی انتقال دهید تا با استفاده از این ولت بتوانید اکسی‌های خود را خریداری کنید.
  • پس از انجام مراحل بالا باید سیستم عامل خود را انتخاب کرده و بازی را نصب کنید.
  • پس از انجام تمامی ۵ مرحله بالا می‌توانید نوع بازی خود که در دو نوع ماجراجویی و مسابقات است را انتخاب کنید.
  • اکسی‌ها دارای چهار مهارت کلی هستند سلامت، سرعت، مهارت و قدرت حمله از جمله آن‌ها است.
  • در قسمت ماجراجویی بازی نهایت روزی ۶۰ SLP کسب می‌شود و در قسمت مسابقات نیز این کسب درآمد بستگی به مدت زمانی که در مسابقات صرف کردید دارد.

آینده و قیمت ارز AXS

آینده ارز AXS تا حد زیادی وابسته به بازی Axie Infinity خواهد بود. دنیای بازی متحول شده و مفاهیم جدیدی به آن اضافه شده است. اینکه بازی اکسی اینفینیتی علاوه بر سرگرم کردن، امکان معامله ارزهای دیجیتال و کسب درآمد را برای کاربران فراهم کرده، در نوع خود بی نظیر است. علاوه بر این، همکاری خوبی بین ارز محبوب اتریوم و شرکت‌های بازی سازی وجود دارد و بازی اکسی نیز بر اساس همین تفاهمات ساخته شده است.

آینده و قیمت ارز AXS

اکسی اینفینیتی یک بازی نوآورانه با سبکی متکی بر نوع بازی کاربران، تحول بزرگی در بازی های رایانه‌ای به حساب می آید. باید بگوییم که بررسی و پیشبینی آینده ارزهای دیجیتال کار تقریبا مشکلی است. اما رمز ارز اکسی اینفینیتی نشان داده که احتمالا می‌تواند آینده روشنی را برای سرمایه گذاران به وجود بیاورد. البته که سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال کار پر ریسکی بوده و احتمال زیان دهی سنگین نیز بهمراه دارد.

امنیت ارز AXS چگونه است

امنیت ارز AXS به اندازه امنیت شبکه اتریوم است. زمانی که صحبت از استاندارد ERC-20 و شبکه بلاکچین اتریوم می‌شود، دیگر نباید جای شکی بابت امنیت و هک شدن شبکه این رمز ارز وجود داشته باشد. البته که مراقبت از خود رمز ارزها کاملا بر عهده مالک دارایی دیجیتال است. متاسفانه عده زیادی اطلاعات کیف پول و یا حساب کاربری صرافی خود را در اختیار افراد و سایت‌های نامعتبر قرار می‌دهد. همچنین کلاهبرداری‌هایی که از این طریق رخ می‌دهند کاملا به خاطر بی احتیاطی مالک رمز ارز بوده و به معنای امنیت پایین شبکه اکسی اینفینیتی نیست.

امیدواریم که مطلب ارز AXS | اکسی اینفینیتی چیست؟ مورد توجه شما قرار گرفته باشد، سایت بیتشال موضوعات مختلفی را در دل خود جای داده که هر کدام خواندنی می‌باشند. بخش اطلاعات عمومی پر شده از موضوعات متنوع که به افزایش دانش شما در زمینه ارزهای دیجیتال کمک بسیاری می‌کند. با به اشتراک‌گذاری این نوشته در شبکه‌های اجتماعی، دوستان و آشنایان خود را از این مطلب جذاب آگاه کنید. در آخر نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسام
حسام
2 سال قبل

بازی خوب وجدابی است

اشکان پورخسروانی
اشکان پورخسروانی
2 سال قبل

تست

حکمت الاطالبی
حکمت الاطالبی
2 سال قبل

سلام با عرض خسته نباشید به آقای مرادی دوست داشتنی وبه همکارانش ارزی موفقیتهای خوب ارزمندم با تشکر از شما طالبی اززنجان