تحلیل فاندامنتال رمزارزهامقالات آلتکوین‌‌ها

بایننس کوین (BNB) چیست و چگونه کار می‌کند؟

صنعت کریپتوکارنسی و بلاک چین شامل پروژه‌ها و دارایی‌های متعددی است که اهداف مختلفی را هدف قرار می‌دهند. دیدن پروژه‌هایی با هدف رفع نیازهای مشابه غیر معمول نیست. برای مثال چندین صرافی وجود دارد.

اگرچه هر صرافی ممکن است از نظر ساختار و ویژگی‌ها متفاوت باشد، اما هدف آن‌ها این است که به معامله‌گران رمز ارز مکانی برای مبادله دارایی‌های خود به معنایی وسیع‌تر بدهند.

گاهی اوقات، یک صرافی ارز دیجیتال ممکن است دارایی خود را داشته باشد که برای اهداف خاصی در صرافی مربوطه خود مانند تخفیف در کارمزد استفاده می‌شود. بایننس کوین (BNB) صرافی بایننس یکی از این دارایی‌ها است.

بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین (Binance Coin) با نماد BNB به عنوان یک دارایی فروخته شده در عرضه اولیه (ICO) بایننس، به راهی تبدیل شد که کاربران صرافی بایننس می‌توانند پس از ثبت نام، هزینه‌های معاملاتی کمتری بپردازند. از آن زمان، BNB نقش خود را در اکوسیستم رو به رشد بایننس حفظ کرده است و در حال حاضر به عنوان یکی از ده ارز دیجیتال برتر جهان در بازار شناخته می‌شود.

تاریخچه بایننس کوین

بیان داستان شروع بایننس کوین بدون صحبت در مورد تاریخچه صرافی بایننس دشوار خواهد بود. بایننس کوین در جولای 2017 با یک ICO راه اندازی شد. توکن‌های BNB در بین شرکت کنندگان مختلف از جمله سرمایه گذاران و تیم موسس بایننس به عنوان بخشی از ICO پراکنده شدند.

در ادامه خلاصه‌ای از نحوه توزیع توکن‌های BNB در ابتدا آورده شده است:

در طول ICO، تمام 100 میلیون توکن BNB موجود برای فروش عمومی به قیمت 15 سنت فروخته شد. بایننس در مجموع 15 میلیون دلار بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) از این ICO جمع آوری کرد.

از 15 میلیون دلار جمع‌آوری شده، 35 درصد برای ارتقا پلتفرم و سیستم تبادل بایننس، 50 درصد برای برندسازی بایننس، بازاریابی و آموزش مبتکران جدید و 15 درصد باقی مانده به عنوان ذخیره در مواقع اضطراری اختصاص داده شد. (شرایط غیر معمول)

در طول ICO و روزهای اولیه، BNB یک توکن ERC-20 بود که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده بود. بایننس پلتفرم صرافی رمزارز خود را چند روز پس از پایان ICO اواسط سال 2017 افتتاح کرد.

بایننس بلاک چین بومی خود را در سال 2019 راه اندازی کرد و آن را بایننس چین (BC) نامید. با BC کوین بومی نیز BNB آمد. کاربران کوین جدید BNB را در ازای توکن‌های BNB ERC-20 خود از طریق مبادله توکن در سال 2019 دریافت کردند.

بایننس کوین چگونه کار می‌کند؟

BNB یک ارز دیجیتال مشابه با سایر دارایی‌های دیجیتال موجود در بازار است، زیرا با استفاده و معامله مردم، ارزش آن افزایش و کاهش می‌یابد.

در سطح فنی تر، بلاک چین لایه-1 بایننس ادغام می‌شود تا زنجیره BNB (قبلاً زنجیره هوشمند بایننس و زنجیره بایننس) تشکیل شود. بایننس هنگام ساخت زنجیره BNB، بلاک چین را برای عملکرد بهینه در تجارت روی زنجیره تنظیم کرد و بایننس DEX، صرافی غیرمتمرکز بایننس را بر روی این زنجیره تازه تشکیل شده قرار داد.

زنجیره BNB از زنجیره BNB beacon و BNB Smart Chain تشکیل شده است. اولی بر مدیریت زنجیره BNB متمرکز است که به دارندگان BNB اجازه می‌دهد در رای گیری شرکت کنند. مورد دوم یک لایه اجماع است، با ماشین مجازی اتریوم سازگار است، و دارای هاب‌هایی برای چند زنجیره است.

چگونه بایننس کوین بخریم؟

شما می‌توانید بایننس کوین را در صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر ایرانی یا خارجی مانند خود بایننس خریداری کنید. (در هنگام انتخاب صرافی به معتبر بودن آن و مساله‌ی تحریم‌ها دقت نمایید)

صرافی‌ها از شما می‌خواهند که یک حساب با پول رایج یا ارزهای دیجیتال راه‌اندازی و تامین مالی کنید. سپس می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده از جمله بایننس کوین را خریداری و مبادله کنید.

مانند سایر ارزهای دیجیتال، پس از خرید بایننس کوین بهتر است BNB های خود را از صرافی به یک کیف پول دیجیتال منتقل کنید.

کیف پول‌ها اشکال مختلفی دارند، از نرم افزاری گرفته تا سخت افزاری و کاغذی. انواع کیف پول همچنین به دو نوع سرد و گرم نیز تقسیم می‌شود.

کیف پول‌های سرد به دلیل عدم اتصال به اینترنت در دسته کیف‌های سرد و کیف پول‌های گرم به دلیل اتصال دائم به اینترنت در دسته گرم قرار می‌گیرند. کیف‌های سرد مانند سخت افزاری و کاغذی امنیت بیشتری دارند.

کوین سوزی در شبکه بایننس کوین

بایننس برخی از درآمدهای خود را در هر سه ماهه برای بازخرید و سوزاندن کوین‌های بایننس خرج می‌کند و به طور کامل آن‌ها را حذف می‌کند. بایننس از سال 2017 به طور مداوم کوین سوزی فصلی انجام داده است.

بایننس به سوزاندن کوین‌های BNB در هر سه ماهه ادامه می‌دهد تا زمانی که 100 میلیون کوین بایننس یا نیمی از حداکثر عرضه اولیه خود را خریداری و نابود کند. این فرآیند عرضه بایننس کوین را کاهش می‌دهد و بر نادر بودن آن تأثیر می‌گذارد، که به طور بالقوه می‌تواند بر ارزش دارایی تأثیر مثبت بگذارد.

بایننس همچنین چیزی به نام BNB Pioneer Burn Program دارد که موارد خاصی را که در آن دارندگان BNB به طور غیرقابل جبرانی BNB را از دست داده‌اند، ارزیابی و آن‌ها را بازپرداخت می‌کند و مبلغ را از سوخت بعدی BNB کسر می‌کند.

بایننس کوین برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

استفاده از بایننس کوین با رشد بایننس مطابقت دارد. این دارایی در ابتدا به عنوان وسیله‌ای برای جمع آوری سرمایه برای صرافی بایننس شروع شد. بایننس پس از راه اندازی در سال 2017، به سرعت به عنوان یک صرافی ارزهای دیجیتال، جذابیت قابل توجهی به دست آورد. بایننس از یک پلتفرم مبادله‌ای به یک اکوسیستم زیر چتر برند بایننس تبدیل شد.

طی سال‌ها، بایننس یک DEX، دو بلاک چین، یک گزینه تجارت ارز دیجیتال همتا به همتا (P2P)، گزینه‌ای برای استقراض کریپتو و موارد دیگر راه‌اندازی کرده است. توکن BNB نیز در راستای توسعه بایننس رشد کرده است.

کاربران می‌توانند از توکن BNB برای پرداخت تراکنش‌ها در صرافی بایننس استفاده کنند. کوین BNB در این مدت به عنوان روشی برای کاهش کارمزد معاملات در صرافی ارز دیجیتال بایننس عمل می‌کرده است، به طوری که مشتریان صرافی با نگه داشتن BNB و پرداخت هزینه‌های پلتفرم با BNB، هزینه‌های کمتری را پرداخت می‌کنند.

بایننس گزینه دریافت 25 درصد کاهش در کارمزد معاملات را هنگام پرداخت با استفاده از BNB تا 13 جولای 2022، ساعت 11:59:59 بعد از ظهر UTC تمدید خواهد کرد.

بازرگانان می‌توانند BNB را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند و به مشتریان گزینه‌های بیشتری از نظر روش‌های پرداخت ارائه دهند. همچنین، BNB برای موارد مختلفی در صنعت سرگرمی استفاده می‌شود، از پرداخت هدایای مجازی گرفته تا خرید بلیط بخت آزمایی.

بایننس کوین ممکن است برای سرمایه گذاری در سهام، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) و سایر دارایی‌ها در پلتفرم‌های مختلف استفاده شود. در برخی از سیستم عامل‌ها، BNB می‌تواند به عنوان وثیقه برای وام استفاده شود. برخی از برنامه‌ها به کاربران اجازه می‌دهند از بایننس کوین برای تقسیم هزینه‌ها و پرداخت به دوستان و اقوام استفاده کنند.

پویایی و قیمت گذاری BNB

به طور کلی، قیمت BNB از لحاظ تاریخی به شیوه‌ای مشابه با سایر دارایی‌های کریپتو در بازار در نوسان بوده است. ارزش بازار بایننس کوین در طول سال‌ها رشد کرده و از مبلغ 70میلیارد دلاری فراتر رفته است. در طول ICO بایننس، BNB برای هر توکن حدود 0.10 دلار (10 سنت) فروخته شد. از زمان ICO بایننس، BNB ارزش خود را به طور قابل توجهی افزایش داده و تا قیمت بیش از 600 دلار هم رسیده است.

بایننس و مقررات

پس از آغاز فعالیت بایننس در سال 2017، این صرافی به یکی از بزرگترین بازیگران در فضای کریپتو تبدیل شد. با این حال، مشکلات نظارتی به ویژه در سال 2021 علیه بایننس ظاهر شد.

بایننس در سال 2021 با اقدامات نظارتی تعدادی از مناطق از جمله جزایر کیمن، ژاپن، مالت، هلند، مالزی، بریتانیا و تایلند مواجه شد.

به عنوان مثال، در ژوئن 2021، چون بایننس فاقد مجوز لازم بود، اداره رفتار مالی بریتانیا به بایننس دستور داد تا تمام فعالیت‌های تحت نظارت بریتانیا را متوقف کند.

بایننس در پاسخ به افزایش نظارت‌های نظارتی اعلام کرده است که قصد دارد دفاتر دیگری را در سراسر جهان باز کند و در هر حوزه قضایی که در آن فعالیت می‌کند به دنبال مجوز باشد. بایننس همچنین در حال تقویت قابلیت‌ها و منابع انطباق خود و همچنین حذف تدریجی یا محدود کردن تعدادی از موارد پرخطر مانند اهرم‌ها در معاملات است.

بلاک چین بایننس کوین

در سال 2019 بلاک چین رسمی بایننس با هدف ایجاد بستری مناسب برای صرافی غیرمتمرکز بایننس یا همان Binance DEX ایجاد شد که به گفته مدیر بایننس هدف اصلی آن مدیریت حجم عظیم تراکنش‌هاست و بقیه قابلیت‌ها در اولویت‌های بعدی قرار خواهند داشت.

ارز بایننس کوین در شروع راه از طریق بلاکچین اتریوم و به صورت یک توکن ERC-20 به بازار عرضه شده بود که پس از راه اندازی بلاک چین اختصاصی خود، بایننس کوین از بلاک چین اتریوم به BNBچین انتقال یافت.

BNBچین قدرت مدیریت هزاران تراکنش در هر ثانیه را دارد و زمان ایجاد هر بلاک در آن تنها یک ثانیه است.

همچنین به منظور افزایش هرچه بیشتر سرعت تراکنش‌ها تعداد محدودی گره به عنوان تایید کننده در نظر گرفته شده‌اند که البته از امنیت شبکه آن تا حدود زیادی کاسته می‌شود. یعنی در BNBچین، امنیت فدای سرعت شده است!

کارکرد بایننس کوین

بایننس کوین با هدف تسهیل فعالیت‌های درونی صرافی بایننس ارائه شد و از آن برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در صرافی بایننس استفاده می‌شود که کارمزد این تراکنش‌ها شامل تخفیف‌هایی خواهد بود.

همچنین کاربران این صرافی با استفاده از مسابقه‌ای به نام لانچ پد (Binance Launchpad) می‌توانند از طریق مشارکت در خرید BNB، در عرضه‌ اولیه‌های صرافی (IEO) شرکت کنند.

صرافی بایننس با هدف افزایش استفاده از ارز دیجیتال بایننس کوین قراردادهایی با شرکت‌های مختلف نظیر آپ لایو دارنده‌ی بزرگترین پلتفرم استریم ویدیوی آسیایی با بیش از 20 میلیون کاربر و شرکت موناکو پلتفرمی در حوزه‌ی پرداخت و ارزهای دیجیتال امضا کرده است.

همچنین صرافی بایننس امکان استیکینگ بایننس کوین را از طریق صندوق BNB فراهم کرده است که این موضوع نیز می‌تواند برای کاربرانی که قصد کسب سود از طریق استیکینگ را دارند مفید باشد.

بنیان گذار بایننس کوین

بنیان‌گذار صرافی بایننس و باینس کوین، شخصی چینی به نام چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) ملقب به سی‌زد (CZ) از ثروتمندترین و شناخته‌شده‌ترین چهره‌های فعال جامعه ارزهای دیجیتال است.

بنیان گذار بایننس کوین

CZ در سال 2005 شرکت فیوژن سیستم (Fusion Systems) را که سیستم‌های تجاری با فرکانس بالا برای کارگزاران می‌ساخت در شانگهای تأسیس کرده بود.

او در سال 2013 به‌عنوان عضوی از تیم کیف پول ارزدیجیتال در Blockchain.info فعالیت داشت و مدتی نیز در صرافی OKCoin و CoinBase به ‌عنوان مدیر ارشد فناوری (CTO) کار کرد.

این تجربیات به چانگ پنگ ژائو در تاسیس بایننس کمک شایانی کرد و CZ اقدام به تاسیس این شرکت در چین نمود. اما پس از مدتی با اعلام ممنوعیت تجارت معاملات ارزهای دیجیتال توسط دولت چین، در سپتامبر 2017، سرورها و دفتر مرکزی خود را به خارج از چین و به ژاپن منتقل کرد و سپس دفتر خود را در تایوان هم تأسیس کرد.

پس از تبدیل بایننس به بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در ژانویه 2018 و در پی اعمال مقررات سخت‌گیرانه در ژاپن، این شرکت اقدام به تاسیس دفاتر خود در برمودا و مالت نمود و در سال 2019 شرکت Binance Jersey، نهاد مستقل از صرافی اصلی (Binance.com) را با هدف گسترش نفوذ در اروپا اعلام کرد.

در ماه می 2019 بایننس مورد حمله هکرها قرار گرفت و هفت هزار بیت‌کوین به ارزش چهل میلیون دلار از حساب این صرافی به سرقت رفت اما این شرکت متعهد شد که از طریق صندوق‌های دارایی خود، وجوه به سرقت رفته را به مشتریان بازگرداند و همین امر به اعتبار بیشتر این مجموعه کمک کرد.

نحوه‌ی ذخیره سازی بایننس کوین

مانند هر ارز دیجیتال دیگری شما برای نگهداری و تبادل بایننس کوین نیاز به یک کیف پول دیجیتال دارید که برای این منظور می‌توانید از انواع آن که به‌صورت نرم افزاری یا بر بستر وب هستند و یا کیف پول‌های سخت افزاری استفاده نمایید که در ادامه به معرفی برخی از کیف پول‌هایی که از بایننس کوین پشتیبانی می‌کنند می‌پردازیم.

لجر نانو S برای نگهداری بایننس کوین

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S از محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجیتال است که به صورت یک فلش در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با امنیت بسیار بالا به تبادل ارزهای دیجیتال مختلف بپردازید.

این کیف پول از بیش از 1000 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند و این موضوع در کنار قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات به محبوبیت هرچه بیشتر این ولت دیجیتال منجر شده است.

اما درعین حال به دلیل رایگان نبودن آن ممکن است این کیف پول مناسب افرادی که به دنبال خرید و فروش مقدار کمی از ارزهای دیجیتال هستند مناسب نباشد.

کیف پول تراست والت برای نگهداری بایننس کوین

کیف پول تراست ولت Trust Wallet یکی دیگر از کیف پول‌های نرم افزاری است که توسط صرافی بایننس خریداری شده و همین امر به اعتماد بیش از پیش کاربران به این کیف پول منجر شده است.

این کیف پول با افزودن آخرین نسخه اصلی شبکه BNB که با آن سازگار است، نقش خود را به عنوان کیف پول رسمی بایننس کوین به اثبات رسانده است و کاربران می‌توانند برای خرید و نگهداری بایننس کوین خود به راحتی از این کیف پول استفاده نمایند.

تراست ولت ویژگی‌های امنیتی قابل توجهی را برای کمک به محافظت از دارایی‌های دیجیتالی کاربران در برابر هک و سرقت ارائه می‌دهد. به عنوان مثال:

  • عدم نیاز به ذخیره سازی کلیدهای خصوصی بر روی سرور تراست ولت و امکان ذخیره سازی بر روی دستگاه شخصی کاربر.
  • امکان نصب و راه اندازی کیف پول بدون نیاز به ارائه اطلاعات شخصی، به صورت کاملا ناشناس و بدون ذخیره هیچ یک از داده‌های خصوصی کاربر بر روی سرورهای تراست ولت.
  • قابلیت پشتیبان گیری از کیف پول و امکان بازیابی اطلاعات در صورت مفقود شدن آن.
  • امکان تهیه پشتیبان: با تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول طی مراحل راه اندازی می‌توانید کیف پول خود را در کمتر از 30 ثانیه با استفاده از فایل مربوطه بازیابی کنید.

البته اغلب مزیت‌های گفته شده در بالا در کیف پول‌های معتبر دیگر مانند لجر، اتمیک، کوینومی، متامسک و … نیز وجود دارد.

کیف پول اتمیک برای نگهداری BNB

کیف پول اتمیک Atomic از معروف‌ترین کیف‌ پول‌هایی است که به صورت یک نرم افزار بر روی موبایل یا لپ تاپ شما نصب شده و به شما امکان خرید، فروش و نگهداری بیش از صدها ارز دیجیتال مختلف را می‌دهد. این کیف پول به علت رابط کاربری آسان و قابل درک برای عموم و امکان ذخیره سازی غیرمتمرکز کلیدهای خصوصی، در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اتمیک ولت به راحتی بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس و همچنین گوشی‌های همراه اندروید و iOS قابل نصب و استفاده است.

سوالات متداول

سوالات پرتکرار زیادی در مورد بایننس کوین وجود دارد که در ادامه به اصلی‌ترین آنها می‌پردازیم. اگر سوال شما در بین موارد زیر نبود، در بخش کامنت پرسش خود را مطرح کنید تا با کمک دیگر کاربران بتوانید پاسخ آن‌را بیابید.

مزایای بایننس کوین چیست؟

یکی از موضوعات مهم در هنگام خرید ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی مطمئن است و همین موضوع که بایننس کوین مورد حمایت صرافی معتبری مثل بایننس است یکی از مهم‌ترین مزایای آن به شمار می‌آید.

هزینه کارمزد پایین که نکته‌ی قابل توجهی برای بسیاری از معامله گران است و این موضوع که کارمزدهای بایننس کوین جزو پایین‌ترین کارمزدهای موجود در بازار است این ارز دیجیتال را برای خرید یا تبادل جذاب می‌سازد.

پلتفرم لانچ پد بایننس به شرکت‌ها اجازه راه اندازی ICO در صرافی بایننس را تنها با شرط داشتن بایننس کوین ارائه می‌دهد و به این ترتیب با هر ICO جدیدی که روی بایننس راه‌اندازی ‌شود، به‌طور خودکار تقاضای بایننس کوین و به طبع آن قیمت BNB افزایش می‌یابد.

در آخر استراتژی ایجاد تورم خودکار یا همان سوزاندن بخشی از BNB‌های موجود باعث افزایش قیمت بایننس کوین در طول زمان خواهد شد.

بایننس کوین قابل استخراج است؟

امکان استخراج بایننس کوین وجود ندارد و تمامی توکن‌های BNB از قبل تولید شده‌اند، بنابراین تنها راه برای دریافت این ارز دیجیتال خرید آن از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال است.

از آن‌جایی که بلاک چین بایننس از مکانیزم اجماع Byzantine Fault Tolerance (BFT) استفاده می‌کند، نمی‌توان BNB را آن‌گونه که یک رمزارز با گواهی اثبات انجام کار استخراج می‌شود، استخراج کرد. به جای آن، تاییدکنندگانی وجود دارند که از طریق تایید بلاک‌های شبکه، باعث ایجاد امنیت در شبکه می‌شوند.

ریسک‌های سرمایه‌گذاری در BNB چیست؟

ارائه بایننس کوین از سوی صرافی معتبر بایننس در عین اینکه می‌تواند مزیت مهمی برای آن محسوب شود از دیدی دیگر می‌تواند چالش بزرگی برای این ارز دیجیتال باشد چرا که به وجود آمدن هرگونه مسئله یا مشکلی در صرافی بایننس تاثیر مستقیمی بر قیمت بایننس کوین خواهد گذاشت.

اما از آنجایی که بایننس کوین تغذیه کننده اصلی بلاک چین بایننس بوده و با توجه به بهبود و گسترش روز افزون این سیستم عامل در دنیا، به‌نظر می‌رسد این ارز دیجیتال آینده‌ی روشنی را در پیش داشته باشد.

آیا می‌توان از بایننس کوین به‌صورت ناشناس استفاده کرد؟

اگر به دنبال ناشناس ماندن خود در معاملات با بایننس کوین هستید باید بگوییم به دلیل اینکه این ارز دیجیتال بیشتر در سیستم صرافی بایننس استفاده می‌شود و شما برای انجام معامله در این صرافی نیاز به احراز هویت دارید، و همچنین در دسته پرایوسی کوین‌ها نیست ناشناس ماندن شما با چالش همراه خواهد بود.

آیا صرافی بایننس در ایران ممنوع است؟

به دلیل تحریم‌های موجود هم اکنون امکان معامله در بازارهای معاملاتی صرافی بایننس وجود ندارد، اما خرید بایننس کوین ربطی به تحریم ندارد و بلامانع است.

آیا بایننس کوین سرمایه گذاری خوبی است؟

بسیاری معتقدند تا زمانی که صرافی بایننس همچنان به رشد خود ادامه دهد، بایننس کوین نیز ارزشمندتر خواهد شد و یک سرمایه‌گذاری مناسب به حساب خواهد آمد. اگرچه در آینده، فقط آینده نشان خواهد داد که قیمت BNB به کجا خواهد رسید و آیا بایننس کوین سرمایه گذاری خوبی بوده یا خیر.

جمع بندی

از آن جا که صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال با بهره‌گیری از تلاش‌های تیم آینده‌‌نگر و پرتلاش خود همچنان در اوج قدرت ایستاده و به طور متوسط حدود 15 میلیارد دلار دارایی دیجیتال طی یک روز در آن معامله می‌شود و همچنین این شرکت علاوه بر خود صرافی، پلتفرم‌های دیگری همچون آزمایشگاه بایننس برای پروژه‌های بلاک چین، پلتفرم ICO بایننس لانچ‌پد، بانک اطلاعات بایننس و صندوق خیریه‌ راه اندازی کرده است، این امر منجر به افزایش هرچه بیشتر اعتبار بایننس کوین و آینده آن خواهد شد.

امیدواریم مطلب “بایننس کوین (BNB) چیست و چگونه کار می‌کند؟” مورد توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

راهنمای عمومی

در صورتی که می‌خواهید در مورد مفاهیم پایه و آموزش‌های کاربردی رمزارزها اطلاعات بیشتری کسب کنید، همیشه می‌توانید از راهنماهای ما در منو و دیگر بخش‌های سایت که حاوی منابع عالی است، استفاده کنید.

ما همچنین منابع غنی از مواردی داریم که به جزئیات بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و سایر موارد می‌پردازد. خواندن منابع مفید به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات رایج بازار ارز دیجیتال و همچنین بهترین استراتژی‌ها در برخورد با انواع مختلف شرایط بازار آشنا شوید.

سلب مسئولیت

تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا