Categories
اخبار تتر
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پولکادات (DOT)، کوزاما (KSM) به‌عنوان پلتفرم‌های بعدی برای تتر (USDT) قرار می‌گیرند. چرا این موضوع مهم است؟ تتر یکی از محبوب‌ترین و نقدترین استیبل‌کوین‌های موجود در بازار، با رفتن بر روی شبکه پولکادات و شبکه قناری (کوزاما) بمب خبری ایجاد می‌کند. تتر (USDT)، یک استیبل‌کوین با 43 میلیارد دلار سرمایه بازار، فعالیت‌های خود را به آینده‌دارترین پلتفرم‌های وب 3.0 گسترش می‌دهد.

کوزاما (KSM) و پولکادات (DOT) آماده استقبال از USDT هستند

طبق یک اعلامیه مطبوعاتی مشترک با U.Today ، شرکت Tether Limited، تیمی که پیشرفت فناوری و بازاریابی استیبل‌کوین‌ها از جمله USDT را مدیریت می‌کند، قرار است دارایی‌های خود را بر روی پولکادات و کوزاما مستقر کند.

کوزاما، (زنجیره قناری) و بستر آزمایشی برای بسیاری از ابتکارات پولکادات محور، اولین پلتفرم موجود در این نسخه خواهد بود. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، تأکید کرد که پولکادات و کوزاما باید محیط‌های نسل جدید فناوری برای مکانیسم های تتر در نظر گرفته شوند:

پولکادات یکی از جالب‌ترین پروژه‌ها در اکوسیستم توکن دیجیتال است. پولکادات با ساختار پاراچین خود توانایی رشد چشم‌گیری در سال‌های آینده دارد. این رشد با سطح مقیاس پذیری بالای آن هدایت خواهد شد.

پیتر موریچ، رئیس امور عمومی شرکت Parity Technologies، نهاد اصلی توسعه در پشت پولکادات و کوزاما، اضافه کرد که این نسخه برای پیشرفت dApps مستقر در پولکادات مهم است. او اظهار کرد:

تیم‌هایی که با داشتن ذهنیت آینده ای چند زنجیره‌ای برنامه‌های غیرمتمرکز ایجاد می‌کنند، به طور فزاینده‌ای به دنبال ایجاد استیبل‌کوین‌هایی هستند که در شبکه‌های متعددی کار می‌کنند تا تجربه روان کاربران خود را تضمین کنند.

استیبل‌کوین‌ها به شبکه پاراچین می‌روند

این اعلامیه برای هر دو تیم انقلابی است. برای تتر، این اولین بار است که محصول آن در یک شبکه چند زنجیره‌ای مستقر می‌شود. پیش از این، تتر با الگورند، پروتکل دفترکل ساده بیت‌کوین کش، اتریوم، EOS، شبکه لیکوئید، Omni، ترون و سولانا ادغام شده بود.

در همین زمان، برای پولکادات و کوزاما، USDT به یک استیبل کوین پیشرو در بازار تبدیل می‌شود که با مکانیسم‌های آنها میزبانی می‌شود. این اثبات عظیم عملکرد فنی بالای پولکادات است. در زمان تحریر این خبر، سرمایه کل بازار پولکادات (DOT) از مرز 40 میلیارد دلار گذشت.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها