Categories
تحلیل فاندامنتال رمزارزهای جدید, مقالات آلتکوین‌‌ها

آینده بیت تورنت چگونه خواهد بود؟ بیت تورنت یکی از ارزهای دیجیتال است که قیمت پایینی دارد. آیا قیمت BTT به 1 دلار میرسد؟

زمان مطالعه: 13 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال با ظهور هر روزه یک ارز دیجیتال جدید، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و رقابت بین این ارزها خرید و فروش را برای کاربران مشکل کرده است. مهم‌ترین سوالات افرادی که قصد خرید ارز بیت تورنت یا همان توکن BTT را دارند این است که قیمت بیت تورنت در آینده چقدر خواهد شد؟ BTT دوباره صعود خواهد کرد؟ از همه مهم‌تر آیا بیت تورنت با نماد BTT به یک دلار می‌رسد؟

با توجه به اینکه آینده بیت تورنت مشخص نیست آیا همچنان قصد دارید برای خرید BTT و یا سرمایه‌گذاری روی آن اقدام کنید؟ این مقاله ارزش خرید BTT را برای سال‌های آینده پیش بینی خواهد کرد. قبل از هر چیز بیت تورنت چیست و چه اهدافی دارد؟ آینده ارز دیجیتال بیت تورنت چگونه خواهد بود؟

هدف بیت تورنت (BTT) چیست؟

به‌طور خلاصه هدف بیت تورنت، ایجاد سیستمی برای توزیع انبوه محتوا است، به‌ویژه محتوایی که در برابر مهاجمان و سانسور کنندگان به طور یکسان مقاوم باشد. جاه‌طلبی بیت تورنت تبدیل شدن به یک سیستم عامل جهانی برای ذخیره سازی و آپلود نامحدود داده‌ها از همه نوع، از جمله محتوای صوتی و تصویری است. در ادامه بصورت جامع و کامل به چیستی و دیگر اهداف بیت تورنت می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

بیت تورنت (BTT) چیست؟

BTT یک پروتکل به اشتراک گذاری فایل با جامعه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر است. به این ترتیب، در میان کاربران فناوری تورنت و جامعه اشتراک‌گذاری فایل به یک نام آشنا تبدیل شده است.

خرید BTT توسط ترون | TRON در سال ۲۰۱۹ (به‌عنوان بخشی از یک معامله ۱۴۰ میلیون دلاری) با هدف دستیابی به حداقل برخی از این اهداف اعلام شده دنبال شد:

BTT باید پلی میان سازندگان محتوا و مخاطبان آنها باشد. تیم BTT به پتانسیل ارزهای رمزپایه اعتقاد دارد که به سازندگان و کاربران اجازه می‌دهد بدون هیچ واسطه‌ای آنها را خریداری کرده و خرج کنند. بنابراین، کاربران می‌توانند از توکن‌های BTT برای دادن ارزش جدید به‌منابع محاسباتی مشارکتی خود استفاده کنند و فرآیند تراکنش شامل استفاده از ارزهای فیات نخواهد بود.

فناوری کریپتوکارنسی باید برای جامعه کاربران تورنت که سابقه طولانی در ترویج اشتراک‌گذاری و همکاری دارند و در عین حال در برابر سانسور مقاومت دارند، آشنا باشد. بیت تورنت در قلب یک “پلتفرم غیرمتمرکز آینده” قرار دارد که اهداف آن “ترویج باز بودن (عدم محدودیت)، دور زدن سانسور و پاداش دادن به شرکت کنندگان” است.

با درک اینکه کاربران تورنت نباید با این اصول بیگانه باشند، TRON به‌عنوان یک ارائه دهنده زیرساخت فناوری که باید همه این کاربران را در سطح جهانی به‌هم متصل کند، وارد عمل می‌شود.

توکن BTT قرار است بلاک چین را به یک فناوری اصلی نزدیک کند. ساخت شبکه کاربر به کاربر (P2P) بیت تورنت و بلاک چین TRON مانند یک اکوسیستم یکپارچه باید در نهایت به‌معنای گسترش دسترسی بلاک چین به میلیون‌ها کاربر جدید و کمک به پذیرش انبوه بلاک چین باشد.

مدل توکن BTT باید تلاش‌ها را برای کاهش کاستی‌های ساختاری خود پروتکل بیت تورنت متحد کند. وظیفه اولیه پروژه BTT ارائه انگیزه‌های بازار محور به کاربران خود به‌منظور ارتقای همکاری آنها است. هدف مشترک این است که آنها در بهینه سازی و افزایش طول عمر بیت تورنت با یکدیگر همکاری کنند.

توکن BTT به مدل Speed ​​BitTorrent قدرت می‌دهد. توکن های اکتسابی BTT را می‌توان در ازای دسترسی به دانلودهای سریعتر ارائه کرد. آنها در یک کیف پول اختصاصی ذخیره می‌شوند و برای مبادله توکن های ترون (TRX) از طریق یک صرافی غیرمتمرکز پشتیبانی می‌شود.

بیت تورنت (BTT) و ترون (Tron) چگونه با هم کار خواهند کرد؟

آنچه بیت تورنت و ترون را به‌هم نزدیک می‌کند، تمرکز آنها بر فناوری همتا به همتا (P2P) است. از نقطه نظر فناوری، توکن BTT با هدف ترکیب نقاط قوت دو راه حل اصلی موجود در هسته آن با ترون کار می‌کند:

برای شروع، بیت تورنت به‌عنوان یک پروتکل ارتباطی کار می‌کند که از P2P به‌عنوان ستون فقرات سیستم اشتراک فایل خود استفاده می‌کند. به این ترتیب، این پلتفرم روشی برای توزیع داده‌ها و فایل‌های الکترونیکی از طریق اینترنت است. بسته به موقعیت مکانی، شبکه‌های P2P زمانی که به‌صورت جمعی مشاهده شوند، ۴۳ تا ۷۰ درصد از کل ترافیک اینترنت را تشکیل می‌دهند.

پروتکل بیت تورنت قبلاً خود را به‌عنوان یک پلتفرم انتخابی برای توزیع فایل‌های بزرگتر مانند کلیپ‌های ویدیویی، برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، فایل‌های صوتی، بازی‌ها و غیره ثابت کرده است.

به‌طور مشابه، ترون نیز به‌عنوان یک فناوری شبکه متمرکز بر P2P عمل می‌کند. جاه طلبی بیت تورنت تبدیل شدن به یک سیستم عامل جهانی برای ذخیره سازی و آپلود نامحدود داده‌ها از همه نوع، از جمله محتوای صوتی و تصویری است. از آنجایی که این نوع محتوا در حال حاضر پایه اصلی پروتکل بیت تورنت است، جاستین سان، بنیانگذار ترون و مدیر عامل بیت تورنت، این وحدت هدف و فناوری را اینگونه توصیف می‌کند:

«ترون و بیت تورنت را مانند دو لبه یک تیغ در نظر بگیرید. برای ایجاد یک اقتصاد اینترنتی جدید که با تمرکززدایی هدایت می‌شود، به هر دو با هم نیاز دارید. ما در حال کاشت BTT هستیم تا بازاری از نوآوری‌ها و برنامه‌های کاربردی را در سراسر وب ارائه دهیم.”

توکن BTT چگونه کار می‌کند؟

پروتکل بیت تورنت با توکن BTT چیزی است که ارائه دهندگان مختلف خدمات آنلاین را گرد هم می‌آورد و به این صورت عمل می‌کنند:

سایت‌های تورنت، که ابرداده‌های مربوط به فایل‌های به اشتراک‌ گذاشته‌ شده را پیگیری می‌کنند و به‌عنوان دروازه‌هایی به تورنت‌ها عمل می‌کنند.

ردیاب‌هایی که برای معرفی کاربران P2P استفاده می‌شوند.

در swarms، ارائه‌دهندگان خدماتی که توکن‌های BTT را می‌پذیرند می‌توانند seed (کاربرانی با فایل کاملاً دانلود شده که بخشی از یک تورنت است) یا peers (کاربرانی با نسخه‌های جزئی از فایل‌های مورد نظر) باشند.

تیم پشت توکن BTT قول می‌دهد که از تخصص موجود در اجرای این زیرساخت قدیمی در عملکرد سیستم مبتنی بر توکن خود استفاده کند. بیت تورنت قرار است به‌عنوان پلی برای تراکنش‌های آسان‌تر شامل منابع محاسباتی موجود بین کاربران پروتکل BitTorrent و ارائه دهندگان خدمات و درخواست کنندگان عمل کند.

تمام تراکنش‌های مربوط به ارائه خدمات مختلف در اکوسیستم آینده در توکن‌های BTT مشخص می‌شوند. هدف این است که خود توکن ها تا حد امکان به‌طور گسترده تقسیم شوند تا بتوانند محدوده قیمت گذاری گسترده‌ای را برای خدمات ارائه شده در نظر بگیرند. انتقال توکن ها از طریق صرافی غیرمتمرکز انجام و شامل دفتر کل خصوصی و بلاک چین عمومی ترون می‌شود.

در حالی که موضوع پذیرش توکن در میان کاربران تورنت هنوز فقط در حوزه گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها است، تیم BTT به اندازه خود اکوسیستم بیت تورنت اعتماد می‌کند که در حال حاضر حدود یک میلیارد دستگاه در حال استفاده است. رشد قیمت آتی توکن BTT باید با داشتن تنها ۹۹۰ BTT برای هر دستگاه (در تئوری) از عرضه برنامه ریزی شده ۹۹۰ میلیارد توکن تضمین شود.

 

توکن BTT چگونه کار می کند؟

چگونه BTT می‌تواند عملکرد بیت تورنت را بهبود بخشد؟

در دنیای فناوری تورنت، در دسترس قرار دادن فایل‌های خود در اختیار دیگران (“بذر کردن”) یکی از ملاحظات اصلی در حفظ سلامت کل اکوسیستم آن است. توکن BTT نشان‌دهنده تلاشی برای بهبود مدل موجود با تبدیل BTT به ارائه‌دهنده انگیزه‌های اقتصادی بسیار مورد نیاز برای کاربران تورنت است تا بتوانند منصفانه بازی کنند و برای آن پاداش دریافت کنند:

به‌دلیل نقص ساختاری در فناوری اولیه خود، گروه‌های بیت تورنت مستعد کاهش زودرس کیفیت یا حتی ناپدید شدن کامل هستند. دلیل این امر این واقعیت است که کاربران می‌توانند فایل‌های کامل را قبل از اینکه مجبور به آپلود همان مقدار بایت و در دسترس قرار دادن آنها در دسترس سایر دانلود کنندگان باشند، دانلود کنند. ازدحام‌ها را می‌توان بدون جریمه رها کرد و در نتیجه از طول عمر و کیفیت آنها کاسته شود.

از آنجایی که پروتکل بیت تورنت در حال حاضر بر برش فایل‌ها به بخش‌ها متکی است، سیستم BitTorrent Speed ​​به همتایان اجازه می‌دهد تا توکن‌های BTT را به‌عنوان انگیزه‌ای برای ادامه یافتن فایل‌ها حتی پس از اتمام دانلود به یکدیگر پیشنهاد دهند.

توانایی کسب توکن‌های BTT باید کاربران بیشتری را تشویق کند تا پهنای باند و منابع ذخیره‌سازی بیشتری را برای حمایت از سریع‌تر نگه‌داشتن گروه‌ها و مقاومت در برابر تخریب اختصاص دهند. به‌جای تکیه بر استخراج، توکن‌های BTT بر اساس میزان منابعی که کاربران ارائه می‌دهند، خریداری و مبادله می‌شوند.

از آنجایی که تراکنش‌ها با توکن‌های BTT از طریق شبکه بلاک چین ترون انجام می‌شود، قرار است به توسعه اکوسیستم خود ترون کمک کنند. در عین حال، استفاده از توکن‌های BTT اجباری نخواهد بود و کاربران «معمولی» مجاز خواهند بود محتوا را از کسانی که از توکن‌ها استفاده می‌کنند بدون محدودیت فنی دانلود کنند.

سیستم مناقصه بیت تورنت چگونه کار می‌کند؟

این مبادله باید از طریق سیستم پیشنهادات انجام شود که به اقتصاد مبادله‎‌ای که قبلاً در بالای پروتکل بیت تورنت وجود دارد، متکی است. هنگامی که سرعت بیت تورنت با نسخه‌های آینده مشتریان BitTorrent و μTorrent ادغام شد، کاربران پیشنهادات خود را در یک گروه تبلیغ می‌کنند و توکن‌های BTT را در ازای دسترسی اولویت‌دار به دانه‌ها معامله می‌کنند، به این صورت که:

«اولویت‌بندی‌شده» در اینجا به‌رفتار ترجیحی داده‌شده به کاربران خاص توسط مکانیسم به اصطلاح خفگی اشاره دارد که انتخاب همتا را کنترل می‌کند و منابع را در یک گروه تخصیص می‌دهد. این مکانیسم اساس الگوریتم اشتراک گذاری «tit-for-tat» است که توسط آن کلاینت‌های BitTorrent همتایان را به‌عنوان «خفه» یا «غیرفعال» تعیین می‌کنند. فقط همتاهای بدون مشکل می‌توانند داده‌ها را از مشتری دریافت کنند.

کاربران می‌توانند به‌دلیل کاشت مداوم فایل‌هایی که می‌خواهند به آن‌ها دسترسی داشته باشند، به دیگران جوایزی ارائه دهند. علاوه بر ایجاد انگیزه برای ماندن در یک ازدحام، استفاده از BTT همراه با مکانیسم خفگی قرار است سرعت دانلود سریع‌تری را تضمین کند و تحویل آسان‌تر محتوا را در میان تعداد بیشتری از کاربران همکار ترویج کند.

مقدار توکن‌های BTT و سرعت‌های آپلود موجود به‌عنوان «ورودی‌های بازار» در این سیستم عمل می‌کنند. در عین حال، همتایان بسته به اینکه منابع محلی خود را در ازای BTT ارائه دهند یا بالعکس، هم درخواست کننده و هم ارائه دهنده خدمات خواهند بود. قبل از اینکه بتوانند پیشنهادات اولیه خود را ارائه دهند، از متقاضیان خدمات خواسته می‌شود که با قرار دادن مقدار مشخصی توکن در کانال پرداخت بین آنها و ارائه دهندگان خدمات، شواهدی مبنی بر موجودی BTT خود ارائه دهند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین پروژه های وب3 کدامند؟

آینده BTT و اطلس پروژه

فراتر از دیگر کاربردها، توکن BTT همچنین باید پل بلاک چین ترون و شبکه بیت تورنت را ایجاد کند تا ویژگی‌های وعده داده شده یک اینترنت “جدید” و “غیر متمرکز تر” را ارائه دهد. مفهوم وب غیرمتمرکز در پروژه اطلس که توکن BTT را نیز به‌وجود آورد، مرکزی است. قرار است معرفی این توکن رمزنگاری در دراز مدت در را برای ارائه خدمات زیر باز کند:

سرویس تحویل محتوای غیر متمرکز به درخواست کنندگان خدمات (همتایان) امکان می‌دهد پیشنهادات را تبلیغ کنند و از نشانه‌های BTT برای پرداخت پهنای باند و دریافت محتوای مورد نظر استفاده کنند. هدف، ایجاد سیستمی برای توزیع انبوه محتوا است، به‌ویژه محتوایی که در برابر مهاجمان و سانسور کنندگان به‌طور یکسان مقاوم باشد.

یکی از مشکلات بالقوه ممکن است تعداد بیشتر درخواست کنندگان خدمات باشد، اما تیم BTT امیدوار است که توکن آنها نقش انگیزشی را برای ارائه دهندگان خدمات بازی کند تا دسترسی آزاد به فایل‌های خود را برای هر چه بیشتر درخواست کنندگان حفظ کنند.

اکوسیستم آینده توکن BTT باید دارای یک سرویس ذخیره سازی غیرمتمرکز نیز باشد. این به‌درخواست کنندگان خدمات اجازه می‌دهد تا از توکن‌های خود برای پرداخت هزینه ذخیره سازی داده‌ها استفاده کنند. ارائه‌دهندگان خدمات مسئول ارائه اسناد ذخیره‌سازی به درخواست‌کنندگان و امکان دانلود بر اساس تقاضای داده‌های ذخیره‌شده با قیمت از پیش تعریف‌شده ثابت خواهند بود. ارائه‌دهندگان می‌توانند محتوا را با نرخ‌های پرداختی که به بهترین وجه با نیازهایشان مطابقت دارد، جستجو کنند.

در نهایت، گستره خدمات ارائه شده شامل یک سیستم پروکسی غیرمتمرکز نیز خواهد بود که به درخواست کنندگان سرویس اجازه می‌دهد تا به کاربران خاصی برای بازیابی محتوا مبتنی بر URL پرداخت کنند. این به‌عنوان یک گزینه بالقوه جذاب برای کاربرانی که به‌دنبال اجتناب از کنترل‌های شبکه IP هستند و همچنین برای کاربران تلفن همراه که عمدتاً به Wifi متکی هستند دیده می‌شود. این سیستم اجازه می‌دهد تا محتوا را به تکه‌های جداگانه‌ای تقسیم کند که می‌تواند توسط کاربران آینده درخواست شود.

در دسترس بودن توکن BTT

هنگامی که مجموعه‌ای از ایردراپ‌های برنامه ریزی شده در فوریه ۲۰۱۹ آغاز شد، توکن BTT توانست سرفصل خبرها را به‌خود اختصاص دهد، هم از نظر عملکرد قیمت و هم از نظر بازخورد جامعه. در حالی که فروش توکن BTT با کمک بایننس لانچ پد راه اندازی شد، کاربران در واقع نیازی به نگه داشتن توکن های خود در بایننس برای دریافت ایردراپ BTT ندارند.

چندین صرافی کریپتو پشتیبانی خود را از ایردراپ های BTT ارائه کردند، از جمله OKEx، Huobi، Bithumb، Upbit، Gate.io، Bibox، BitForex، Coinsuper، Kucoin، Bittrex و غیره. علاوه بر آنها، کیف پول ترون و کیف پول تراست ولت نیز متعهد شده‌اند که از دیگر توکن‌های مشابه BTT TRC-10 و همچنین توکن‌های موجود پشتیبانی کنند.

واکنش‌های جوامع کریپتو و کاربران تورنت متفاوت است، که با توجه به اینکه BTT یک فناوری جدید است، احتمالاً جای تعجب ندارد. برخی آن را به‌عنوان یک سکه “سهام” عالی برای سرمایه گذاری می‌بینند، در حالی که برخی دیگر نسبت به پتانسیل BTT تردید دارند، و دلیل آن نیاز به تثبیت این توکن در جامعه تورنت است که برای موارد “رایگان” همراه با اشتراک گذاری فایل استفاده می‌شود.

بیت تورنت و ترون

همچنین یک مسئله قانونی بالقوه وجود دارد زیرا بیت تورنت ها گاهی اوقات برای دانلود غیرقانونی انواع مختلف محتوا استفاده می‌شوند. همچنین نگرانی‌هایی وجود دارد که توکن‌سازی BitTorrent ممکن است منجر به شناسایی آسان‌تر کاربرانی شود که هم این نوع محتوا را دانلود و هم ارائه می‌کنند.

شکاکان در میان کاربران همچنین ادعا می‌کنند که پروتکل بیت تورنت قبلاً برای توزیع محتوای قانونی استفاده می‌شد و کارایی مدل توکن را در تشویق مردم به اشتراک گذاری پهنای باند خود زیر سوال می‌برد.

بنیان‌گذار شبکه تورنت

شبکه تورنت در ژانویه ۲۰۰۱ توسط برام کوهن تأسیس شد و در ژانویه ۲۰۱۸ توسط پلتفرم ترون به مالکیت جاستین سان در آمد. این امر باعث شد که پلتفرم بیت تورنت با کمک و ابزارهای اضافی، همگام با ارز اختصاصی BTT ارتقا یابد. شبکه بیت تورنت، همراه با ترون، چشم اندازی از اینترنت غیر متمرکز و بدون موانع را به اشتراک گذاشتند.

این چشم انداز، تولید کنندگان و ارائه دهندگان محتوا را قادر می سازد تا بدون هیچ گونه واسطه‌ای، توکن‌های BTT را بین خود مبادله کنند. در حال حاضر، بیت تورنت پلتفرمی متشکل از بزرگترین پروتکل اشتراک فایل با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را ارائه می‌دهد.

کارکرد و آینده ارز btt

هر پروژه ارز دیجیتال معتبر یک ویژگی منحصر به‌فرد به کاربران خود ارائه می‌دهد. بیت تورنت یکی از پروژه‌های نوظهور است که برای ارائه یک شبکه امن که عملکرد فعلی پروتکل اشتراک فایل را گسترش می‌دهد، تأسیس شده است.

افزایش سریع قیمت ارز BTT از ابتدای سال ۲۰۲۱ توجه سرمایه گذاران را به سمت توکن BTT جلب کرده است و اگر جزو افرادی هستید که به سرمایه‌ گذاری در بیت تورنت فکر می‌کنید یا از قبل این ارز را خریده‌اید در ادامه به پیش بینی حرکت‌های قیمتی بیت تورنت در آینده خواهیم پرداخت. قبل از آن به نحوه خرید بیت تورنت می‌پردازیم.

خرید بیت تورنت

خرید بیت تورنت برای همه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به توکن‌های BTT، در صرافی‌های مختلف امکان پذیر است. از جمله صرافی های معتبر ایرانی و صرافی‌های خارجی Binance ، KuCoin ، OKEx ، Bittrex و Huobi  و بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال دیگر از شبکه بیت تورنت پشتیبانی می‌کنند.

همچنین توکن BTT می‌تواند به‌عنوان پرداختی برای دریافت سرعت بیشتر دانلود استفاده شود. از سوی دیگر، کاربران و سرمایه گذاران BTT می‌توانند توکن‌های بیت تورنت خود را در پلتفرم‌های مختلف دیجیتالی قرار دهند تا ضمن حفظ بیت تورنت، سود بیشتری کسب کنند که به این روش استیکینگ گفته می‌شود.

بعلاوه بیت تورنت در حال حاضر به‌عنوان یکی از بزرگترین نرم افزارهای همتا به همتا موجود در بین بلاک چین های شناخته شده دیگر است که کاربران بلاکچین ترون می‌توانند از توکن BTT برای بازی در کنار فایل‌هایی که سازندگان محتوا در شبکه به اشتراک می‌گذارند، استفاده کنند.

پیش بینی آینده BTT جدید از دیدگاه کارشناسان

در ادامه آینده BTT جدید را برای سال‌های 2024 و 2025 بررسی خواهیم کرد. لازم به‌ذکر است، پیش‌ بینی قیمت یک ارز دیجیتال به فاکتورهای گوناگونی وابسته است، و هیچ‌ پیش‌ بینی در مورد یک ارز دیجیتال بطور صد در صد اتفاق نمی‌افتد.

بیت تورنت نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. بنابراین حتما قبل از هر گونه اقدامی تحقیقات خود را تکمیل کنید و تصمیم نهایی را بر اساس دانش خود بگیرید.

پیش بینی آینده قیمت BTT جدید در سال ۲۰۲۴

بر اساس تحلیل فنی کارشناسان ارزهای دیجیتال در مورد پیش بینی آینده قیمت BTT جدید، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴، قیمتBTT جدید به 0.0000019 دلار افزایش یابد.

پیش بینی آینده قیمت BTT جدید در سال ۲۰۲۵

در صورتی که همه چیز برای شبکه رمز ارز بیت تورنت خوب پیش برود، پیش بینی می‌شود آینده قیمت BTT جدید در سال ۲۰۲۵ روشن باشد. البته نوسان یا همان افزایش و کاهش قیمت قطعا در این بین وجود دارد و ناگزیر است، اما بر اساس تحلیل فنی کارشناسان رمز ارزها در مورد قیمت‌ BTT تخمین زده می‌شود که ممکن است قیمت BTT جدید تا پایان سال ۲۰۲۵ ، 0.000003 دلار ارزش داشته باشد.

جمع بندی

در نتیجه تحولات و به‌روزرسانی مداوم در اکوسیستم بیت تورنت و از شواهد و تیم BTT برمی‌آید آینده این ارز مثبت باشد و ممکن است شاهد رسیدن BTT به رکوردهای قیمتی جدید باشیم.

همانطور که قبل‌تر هم گفته شد، لازم به یادآوری است که اگر توسعه‌دهندگان پروژه را رها نکنند و در ادامه کاربران و سرمایه‌گذاران تصمیم بگیرند که بیت تورنت سرمایه گذاری خوبی به‌همراه ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم است، این توکن ممکن است به سقف‌های جدید قیمتی برسد.

البته فراموش نکنیم همیشه بازار به آن نحوی که ما پیش‌ بینی می‌کنیم یا دوست داریم پیش نمی‌رود. بنابراین مدیریت سرمایه در چنین مواقعی می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش دهد.

امیدواریم مطلب “پیش بینی آینده بیت تورنت قیمت BTT یک دلار خواهد شد؟” مورد توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

1- قیمت بیت تورنت BTT در آینده بالا می‌رود؟

بسیاری از کارشناسان ارزهای رمزنگاری شده چنین فکر می‌کنند، اما لازم به یادآوری است که اگر توسعه‌دهندگان پروژه را رها کنند یا کاربران و سرمایه‌گذاران به هر دلیل از آن پشتیبانی نکنند، و یا بازار مسیر دیگری داشته باشد ممکن است قیمت بیت تورنت در آینده به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

2- قیمت بیت تورنت چقدر می‌تواند بالا برود؟

به‌دلیل انبوه (تعداد زیاد) توکن‌های عرضه شده، رسیدن به مقادیر بالا برای قیمت بیت تورنت دشوار خواهد بود. با این حال، رشد نسبی آن می‌تواند کاملاً چشمگیر باشد. همان‌طور که قبل‌تر گفته شد، برخی از کارشناسان افزایش احتمالی قیمت BTT را تا پایان سال ۲۰۲۵، 0.000003 دلار اعلام می‌کنند که چند برابر قیمت فعلی آن است.

3- آیا قیمت بیت تورنت به یک دلار می‌رسد؟

اگر قیمت بیت تورنت به ۱ دلار در هر توکن برسد، این بدان معناست که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به چند صد تریلیون دلار خواهد رسید. این بیش از مقدار کل ثروت جهانی است که تخمین زده شده است. بنابراین غیرممکن است که قیمت بیت تورنت به یک دلار برسد.

4- آیا باید در بیت تورنت سرمایه گذاری کنم؟

همه سرمایه‌گذاری‌های کریپتو پرخطر و بی‌ثبات هستند، و باید آماده باشید که هر چیزی را که سرمایه‌گذاری می‌کنید از دست بدهید. سازمان رفتار مالی (FCA) هشدار داد:

«سرمایه‌گذاری در دارایی‌های رمزنگاری شده، یا سرمایه‌گذاری‌ها و وام‌دهی مرتبط با آن‌ها، عموماً مستلزم پذیرش ریسک‌های بسیار بالا با پول سرمایه‌گذاران است، اگر مصرف کنندگان روی این نوع محصولات سرمایه گذاری کنند، باید آماده باشند که تمام پول خود را از دست بدهند.”

5- تفاوت BTT قدیمی و BTT جدید چیست؟

BTT  قدیمی از یک توکن TRC10 به یک توکن TRC20 جدید در بلاک چین ترون تبدیل شده است. توکن‌های جدید  BTT | TRC20 در شبکه ترون به عنوان BTT (یا BTTC در بایننس) نامیده می‌شوند، در حالی که توکن‌های قدیمی BTT | TRC10 به BTTOLD تغییر نام دادند. همچنین:

۱۰۰۰ BTT جدید = ۱BTT قدیمی است

6- آیا BTT و Bttold یکسان هستند؟

نام توکن BTT قدیمی به Bttold تغییر کرده و توکن جدید BTT باقی مانده است. Bttold یک توکن TRC10 و BTT جدید یک توکن TRC20 است. همچنین ۱۰۰۰ BTT جدید = 1BTT قدیمی است. بنابرین تفاوت در شبکه انتقال و ارزش توکن است.

7- کیف پول‌های بیت تورنت BTT کدام است؟

شما برای نگهداری بیت تورنت می‌توانید از انواع کیف پول‌ ارز دیجیتال از جمله موارد زیر استفاده کنید:

8- لیست کیف پول‌های بیت تورنت

راهنمای عمومی

در صورتی که می‌خواهید در مورد مفاهیم پایه و آموزش‌های کاربردی رمز ارزها اطلاعات بیشتری کسب کنید، همیشه می‌توانید از راهنماهای ما در منو و دیگر بخش‌های سایت که حاوی منابع عالی است، استفاده کنید.

ما همچنین منابع غنی از مواردی داریم که به جزئیات بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و سایر موارد می‌پردازد. خواندن منابع مفید به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات رایج بازار ارز دیجیتال و همچنین بهترین استراتژی‌ها در برخورد با انواع مختلف شرایط بازار آشنا شوید.

سلب مسئولیت

تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامان
سامان
3 ماه قبل

بیت تورنت قدیم داخل کدوم صرافی خرید و فروش میشه کسی اطلاع داره؟

رضا
رضا
9 ماه قبل

آینده قیمت btt مثبت هست

محمد
محمد
11 ماه قبل

من پیش بینی 99درصدی میکنم که بیت تورنت تا سال 1406 به 1.5دلار میرسه ودلار اونموقع با الان فرق داره .شک ندارم

کریپتوبیت
کریپتوبیت
1 سال قبل

بیت تورنت جدید تا ۲۰۲۵ می‌ترکونه صبور باشید

Aseman
Aseman
1 سال قبل

زمان تغیر به ورژن جدید تموم شده ؟ کسایی که تبدیل نکردن چیکار کنن؟

حانا
حانا
1 سال قبل

بيت تورنت عالي ميشه

ابی
ابی
2 سال قبل

بیت تا ۲۰۲۵ باید به ۵دلار برسه
الان 1400/8/27
این باشه یادگاری

شاه رضا
شاه رضا
2 سال قبل
پاسخ به  ابی

تا 2028 احتمالا یک دلارمیشه

ممد
ممد
4 ماه قبل
پاسخ به  شاه رضا

توکن سوزی نداره حتی تا یک سنت برسه بازم تخیلی بیش نیست

سعيد
سعيد
2 سال قبل
پاسخ به  ابی

والا تو خواب شايد بشه